KONTAKT

Cykloservis, Praha 2,Praha 4,Praha 5, Praha 6

Tel.: 776 250 441

E-mail: servis@opravkolo.cz

NÁVŠTĚVA MOŽNÁ PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOMLUVĚ.

vchod z ulice Na Malovance 38/4 u podchodu (pod ulicí Bělohorská)
Parkování možné přímo v ulici-slepá ulice

adresa:

Tady nás najdete, tady.

zobraz na Mapy.cz
zobraz na Googlemaps

Pro opravené kolo si můžete přejet MHD a sjet si Petřínský park dolů na Smíchov, Újezd (110 m převíšení) , Anděl nebo na Dejvice a pak až na Podbabu dojedete bez šlápnutí do pedálů. Kdo jede směr  Motol nebo Vypich, šlápne do kol a po cyklostezce Ladronka dojede svému cíly. Kdo je z Prahy podolí či Bráník vyrazí přímo dolů pod Petřínský vrch na Švandovo divadlo čili Švanďák a pak po cyklostezce na pravém břehu Vltavy pohodlně pokračue do své cílové stanice. Snadno se od nás také s kopce dolů svezete na Košíře. Nebo vyražte s čerstvě seřízeným kolem na projížďku přes Břevnov na  Veleslavín, Vokovice a dále pak přes Šárku (Šárecké údolí) na Podbabu, kde je hezký výhled od zříceniny letohrádku Na Babě odkud se můžete kochat výhledem na Sedlec, Bohnice, Troju, Bubeneč a uvidíte i Holešovice. Odtud můžete sjet dolu k řece podél které jsou cyklostezky vedoucí na Libeň, Vysočany, Karlín a Žižkov. Chcete-li projet trasu od nás na Podbabu připravte si cca hodinu času a užijete příjemnou projížďku a přitom si dovezete seřízené kolo domu.

Náš cykloservis působí především na území těchto Pažských částí: Praha  7, Praha 6, Praha 5, Praha 4,Praha 2, Praha 1